♥ یـــا مــهــدی ادرکــنــی ♥ صاحب الزمان :: شهدا شرمنده ایم

شهدا شرمنده ایم

برود هر که دلش خواست شکایت بکند.... شهر باید به منِ هیئتی عادت بکند

شهدا شرمنده ایم

برود هر که دلش خواست شکایت بکند.... شهر باید به منِ هیئتی عادت بکند

شهدا شرمنده ایم

اقا تقصیر شما نیست
که تصویر شما نیست
من آیینه ای پر از غبارم

صاحب الزمان

به چه دل خوش کرده اید؟

به ماهواره هایتان؟

ماه پاره من که بیاید؛ امواج ماهواره هاتان به زیر پایشان هم نخواهد رسید.

چه رسد به خانه های ما روی زمین؟

دل به چه بسته اید؟

به سینما هنر هفتمتان؟؟؟

یار من به اندازه اسمهای جوشن کبیر؛ هزار نما دارد, و هنر چهاردهم خدای من است.

اگر رو شود؛ برای سینمایتان یک نما هم باقی نخواهد ماند...

چشم به انتظار چه نشسته اید؟سریالهای دنباله دارتان؟

سرّ آل الله  سلسله ایست که دنباله اش بقیة الله نام دارد.

چشمها به مغرب طلوعش چشم دوخته اند

بگذارید بیاید؛ جمالش را که مردم ببینند تمام سریالهایتان رویِ هم یک بیننده هم نخواهد داشت.

مردم برای چیدن یک نیم نگاه از خال لبش صفهایی به درازای مشرق تا مغرب خواهند کشید.

ماه پاره ی من!

هزار نمای خدای عزیز!

هنر چهاردهم رب العالمین!

ای باقیمانده سرّ آل الله!بیا و بازار‌ رجزخوانی ماهواره ها و سینما و 

سریالهای این انسان نماها را با رجز «أنا بقیة الله» کساد کن

اللهم عجل لولیک الفرج

  • Ali Esmaeili

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">