♥ یـــا مــهــدی ادرکــنــی ♥ حرفی از خودم :: شهدا شرمنده ایم

شهدا شرمنده ایم

برود هر که دلش خواست شکایت بکند.... شهر باید به منِ هیئتی عادت بکند

شهدا شرمنده ایم

برود هر که دلش خواست شکایت بکند.... شهر باید به منِ هیئتی عادت بکند

شهدا شرمنده ایم

اقا تقصیر شما نیست
که تصویر شما نیست
من آیینه ای پر از غبارم

حرفی از خودم

بسم الله رحمن الرحیم

سلام

من برای اولین بار میخوام یه حرفی بگم:

من یه مدتی هست که کمتر مطلب میذارم و کمتر به وبلاگم سر میزنم

خب دلیلش این هس که من یه کنکوری هستم و تیرماه96 کنکور دارم و به امید خدا انشالله رتبه خوبی بیارم

هدفم از این پست این بود که بگم ما جوان ها برای اینکه شرمنده شهدا نباشیم باید درسمون رو بخونیم تا خون شهدا پایمال نشه

منم به احترام شهدا تا یه مدت اینترنت رو خاموش میکنم و میشینم پای درس تا توی کنکور رتبه خوبی بیارم

انشالله همگی توی زندگیتون موفق باشین

فعلا خداحافظ تا بعد کنکور

یا علی مدد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">